20101125

Kærlighedshæmmet


Jeg er så total kærlighedshæmmet, at bare det at cykle til skole, nu hvor sneen ligger som silketørklæder over spædbørns bare hud, tager form som mit yndlingsmaleri på 8. etage. Jeg snakker kubisme og hvordan, kurverne ligesom bliver til hofter og faste former. 
Jeg kan ikke lade være med at tænke på, når jeg her til aften står i mine lilla blondetrusser, om de indenforliggende skatte, skal få lov at besøge dine igen. 
Så jeg ryger bare alt for mange cigaretter ud af vinduet, men de ryger indenfor alligevel. 
Det har de altid gjort - jeg tror ikke på, de holder op, så længe du er herinde. 

3 kommentarer:

  1. Du er simpelthen så inspirerende, dygtigt, talentfuld and what not. Virkelig! Stop aldrig med at dele ud af dine ord.

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Jeg holder af at læse dine ord. De rammer blødt som snefnug og smelter ind i kroppen.

    SvarSlet