20101125

Elevevaluering af historie timer, 3a hi.
Rosenbæk. 


Min lærer lægger ud med at sige: "Hvad så?"
Jeg trækker gevaldigt på skulderen, og vi lægger begge benene over kors. 
Så siger han, jeg har for meget at se til.
Jeg giver ham ret.
Så tegner han kurven for den mundtlige karakter i humanistiske fag. 
Den starter nede i Kina for at nå op til jordoverfladen (10, evt. 12) for at igen dale ned ad, som fx en luftballon gør det, når den ikke rummer mere gas. 
Så siger han til slut, at jeg bare skal op i det gear - igen , som han ved, jeg har. 




Det sørgelige ved overstående er, at han slet ikke ved noget om, hvilke gear jeg er i besiddelse af, eller hvilket, jeg befinder mig i nu. 

1 kommentar:

  1. Sådan er det med gear en gang i mellem. Hvis man bruger dem et andet sted, må man bare tage bussen.

    SvarSlet