20110109

Søndag


I dag bruger jeg en time på at tage mig sammen til at gå i bad. Jeg skrubber hele min krop og er glat som sommerbrise efter. Jeg brygger kaffe i otte minutter og har hele tiden vinduet åbent. Jeg har bare ben, det er holdt med at fryse udenfor, i går var den varmeste dag i syv uger. 
Jeg vasker lidt tøj i min håndvask, for så har jeg i hvert fald lavet et eller andet i dag. 
Jeg tænker lidt på at læse avisen fra i går, måske jeg skal smide sidste uges udgaver ud. 
Jeg læser garanteret Scherfig bagefter, i aften steger jeg kylling og skærer tomater. 
Jeg når helt sikkert ikke at lave mine afleveringer, jeg prøver stadig at huske de to forskelige datider på fransk. 
Gad vide hvordan de fungerer på dansk, og hvordan hele verden vil se anderledes ud, hvis jeg havde skrevet i en anden end den, jeg nu engang har valgt.


Nu hænger jeg tøjet op. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar